Wednesday, November 19, 2008

Aktiviti sama d 2 tempat berbeza... 1st place







Ist time..... (5 Nov 2008)...

Aritu aku cuti, aku pg ke JJ Taman Equine dgn my partner...... dah puas melilau cari barang tak jumpa.... perut pun dah diisi dan kenyang... balik je le... tup-tup singgah tengok ikan spa... mula2 malas nak try tapi tup2 aku hulur kaki dalam kolam ikan itu... mak oi... gelinya sampai nak menjerit... macam digeletek kaki aku... bayangkan kaki korang digeletek.. macam tu le...

So apa lagi my partner jadi mangsa tangan aku.. padan muka... sakit kena pegang kuat.... tapi dia ajak borak supaya rasa geli hilang padahal muka dia sendiri berkerut2 tahan geli... hehehe sekejap nya lepas tu ok le... rasa seronok pula bila ikan mengigit-gigit kaki.

banyak toksin rupa aku ni... berlumba2 ikan nak mengigit... nasib le ko ikan...

No comments: