Saturday, April 24, 2010

sayang.. i luv u so much..

Sayang,

bila ditanya kenapa menyayangi dirimu...

usah dirimu tanya kenapa?
kerana jawapan adalah pasti..
apa yg pasti dirimu berjaya menyentuh hati perempuanku yang lama tertutup..
menyentuh cintaku dan jiwaku
menjadikan semakin mekar dan semakin membara.. membara marak..

walaupun derita & sakit harus aku hadapi.. aku teruskan juga..kerna menyayangi dirimu menjadikan aku bahagia dan keinginan untuk bersamamu selamanya..

aku ingin dikau tau.. bahawa cintaku padamu bukan mainan...
tapi luhur dari jiwa dan hati ini.. sangat sangat menyayangi dan mencintaimu...

sayang...
jangan dirimu mencurangi dan menduakan aku...
kerna sakitnya amat dalam dan tiada ubat penyembuhnya...
mungkin aku boleh berpura-pura
namun sakitnya tetap berbisa menanah..

sayang... i luv u so much....
usah dikau ragui aku..

No comments: