Saturday, May 10, 2008

member online

korang percaya ke tidak pada seseorang yang dikenali melalui chatting???? dalam chatting ni tidak semuanya boleh dipercayai tapi ada juga yang jenis berterus terang. Dan aku temui dia... biarlah dia ku panggil H saja di sini. aku tidak pernah memberi no. hp pada member online ini tapi pada dia aku beri saja tanpa banyak soal kerana aku ni jenis percaya pada sense of instinct aku sendiri. Sejak itu kami banyak berborak dalam talian hp saja tidak lagi chatting. Jangan silap sangka, kami hanya kawan berborak, H ni baru berumur 27 tahun, Chinese Muslim. Daripada dia aku banyak pelajari banyak benda..H juga menjadi penyelamat aku time aku separuh gila meraung kerana kehilangan orang tersayang. Dia datang tempat pada masanya dan membuatkan aku berhenti menangis... H... thanks a lots.

Next time aku akan cerita kenapa aku menangis separuh gila.. dan aku akan upload gambar H untuk korang... nanti..

No comments: