Tuesday, May 13, 2008

Penat dan bengang

semalam separuh hari bagi taklimat kat bebudak lantikan baru... penatnya dahlah sebelum tu sehari suntuk duk prepare bahan maklumat. aku ni nasib baik betul dapat anak2 buah yang baik dan sporting giler... tapi aku duk bengang kat seorang KPP ni... hiii sakitnya hati.. last2 minit dia komen itu komen ini.. tak setujulah macam2 kerenah.. sebelum tu bisu pulak.. suka sangat last minit suruh ubah.. padahal sebelum itu dah meeting dan semak.. tak cakap pulak....

hari ini aku masih duk bersiapkan dokumen untuk mesyuarat esok pagi... komen lagi dah last finishing.. nak tunggu binding je... suruh baiki ini baiki itu... ya Allah, apa guna mesyuarat persediaan kalu dia cakap... ngek betul.. aku ni dah bengang tahap gaban... kutuk boss sendiri... nasib le.. sapa suruh ko dera aku memanjang.. ko je le yang betul yer

No comments: