Saturday, March 19, 2011

inilah sahabat sejati

ni sebenarnya sambungan entri sebelum ini..

disebalik bertuahnya saya lulus dalam temuduga ptd itu.. ade cerita disebaliknya..

iaitu seorang sahabat yg juga seorg yg istimewa dlm hidup ini ...

jika sebelum ini saya selalu ke tempat temuduga seorang diri tapi kali ini saya ditemani dia walaupun saya melarang kerana dia terpaksa tinggalkan kerjanya.. tapi dia berkeras untuk menemani sehingga habis temuduga... apatah lagi saya mendapat giliran no 2 terakhir bukan no. 2 terawal sehingga jam 2.00pm baru saya selesai temuduga..

sepanjang tempoh itu, dia memberi peransang, semangat dan dorongan yang tidak terhingga dan berdoa untuk saya agar saya berjaya dalam temuduga tersebut..

sehingga kaki melangkah ke bilik temuduga, dia masih memberi dorongan.... memegang tangan dan menyuruh membaca alfatihah sepanjang perjalanan ke bilik temuduga itu... arahannya saya turuti.. dan rasa begitu lega kerana dengan dia disamping... saya hilang perasaan gemuruh, gementar dan takut yang sering saya hadapi sebelum ini....

dan saya merasakan dia adalah faktor utama kejayaan saya selain dimakbulkan Allah...

saya berasa sangat terharu dan gembira dia disamping saya...terima kasih sentiasa menjadi pendamping yang setia... i luv u so much..

1 comment: